30 Januari 2010

Bosan aku dengan Themes

Jenuh aku nak cari themes yg bagus2 tapi xjumpa.Tapi sebenarnya aku jumpa cuma aku dah teramat biasa dengan themes yang cantik2.Korang ada idea x or korang mmg dah serasi dengan themes yg ada?

27 Januari 2010

Aku tak rasa diri aku hebat

Apa reaksi kamu bila merasakan diri kita hebat?sebenarnya kita hebat tapi kita harus mengakuinya ada orang yang lebih hebat dari kita.Kita merasakan diri kita lemah dan ada orang yang lebih dari kita.Jangan rs bangga bila dah pakai kopiah hidup suci segala-galanya.Bukan nak mengata tapi hati yang berkata2.Cuma jgn anggap diri kita hebat bila dah ada status.Ingatlah kadang2 kita saling memerlukan antara satu sama lain.

25 Januari 2010

Suka menyendiri

2 3 menjak ini aku suka menyendiri.Aku seolah2 nk protes pun ada.Tujuannya aku nk kurus.Aku xnk pegi ke kantin aku xnak kemana2 supaya orang tak mengata perut aku buncit.
Sekian

23 Januari 2010

Jangan kedekut ilmu

Aku nie bukanlah ambik kisah sgt tapi aku fikir adakalanya tidak adil.Dulu ko usaha nak maklumat aku dan aku bagi dengan ikhlas hati.Tapi bila aku nk maklumat ko beriya ko bagi alasan.Kemudian duk cakap kuat2 aku pengemis jalanan yg mintak sedikit maklumat dari ko.Yang pakai kopiah putih pun duk ketawa depan aku.Jatuh air muka aku dan maruah aku.Xpe ini pengajaran.Aku xmengarap apa2 balasan dari tuhan cuma aku aku sedar dan beringat jgn tunjuk baik dengan manusia mcm tu lagi.

19 Januari 2010

Susah nak percaya kawan walaupun kawan karib

Dulu aku xpecaya ada kawan yg sanggup buat kawan kecewa apatah lagi kawan karib.Tapi sekarang aku dah mengalaminya.Dulu member aku nie kerap mesej tanya khabar tanya bisnes tanya apa sahaja malahan peribadi.Disebabkan aku tak nak bagi pinjam duit dia pandang negatif pd aku.Langsung x sms aku.Aku pun fedup jugak la.So lain kali aku xleh rapat sgt dgn orang sbb akhirnya buat aku merana.Dah la aku cepat tension dgn kes ini pulak aku pun naik tension jugak.
Oklah aku nk buat biasa2 je.Lupakanlah janji manis ko tu.Cakap xserupa bikin.Chow.

18 Januari 2010

aku makan maggie

aku makan magie hakikat nk kurus badan, aku nk kurus aku nk slim, aku senang nk lompat.tapi adakah cara aku salah.perut aku kosong dan sengaja aku kosongkan. jiwa aku kacau sebb dalamnya dah penuh.magie jadi sasaran disebabkan aku kelaparan.hulurkan aku bantuan tapi bukan magie tapi hulurkan perasaan sebb jiwa aku meronta penuh gelora.
p/s:sedang hirup magie kari.dah nk abiskan stok yang ada.tapi aku suka magie perisa laksa.

Aku kembali tension

Aku dah xlh lari daripada apa jawatan ug diberikan pada aku.Ibarat kata pepatah diluah mati mak ditelan mati bapak.Nak xnk aku kena lalui juga walau aku mmg xda kemampuan dan keyakinan.
Aku xleh bayangkan waktu sebenarnya nanti.Mmg la aku akur aku mmg tiada pilihan sebb aku kerja makan gaji.
Sapa nak jaga hati aku...please...

12 Januari 2010

Baru Seksi Baru Mengancam

Mungkin yang ramai kenal artis nie.Biasala pakai mcm nie baru orang pandang.Lagi seksi lagi banyak kredit.Standard la pakaian sekarang, lagi berisi tang tu lagi ramai yang celik.Salah fesyen atau itu trend masakini?

11 Januari 2010

Jom ajak ayah mak atuk nenek adik kakak abang boyfrenz girlfrenz join

Maaf ye mana2 yang otai dah ttg group shamelin nie, saya nie baru nak berkembang maju.
Aku nak ajak korang jana pendapatan daripada duk melepak tak tentu pasal.Sape2 pun layak nk join bisnes nie.Dulu kat kampung korang mesti penah panjat pokok manggis tapi sekarang manggis nie kualiti yang amat bermakna buat kita semua.Bukan omong kosong pelbagai penyakit dapat diatasi sebaik yang mungkin.
Aku yg dulu mmg kerap resdung kini aku dah xgelisah lagi.Dengan izin Allah aku dah pulih hampir sediakala.Aku baru try 1 botol hari tu dan kesannya mmg cepat mengikut antibodi masing2.Pelbagai penyakit lagi dapat diatasi tapi aku xda ruang nk highlightkan di sini.Cukup setakat nie aku nak cerita tapi kalu korang btl2 berazam nk jana duit marilah join dgn aku.Korang ajak la seberapa ramai ahli keluarga join dgn shamelin nie.Tak rugi beb.Aku cuma nk perkenalkan harganya yg cukup istimewa rm260.00 je.Murah tu klu nk banding dgn kualiti produk tu.
Kalu korang berminat email aku : shamelin2009@yahoo.com (ada beranikkk)

10 Januari 2010

Liga M sudah bermula

Liga M?Korang tau ke liga M tu apa.Liga M adalah liga bolasepak Malaysia.Mcm EPL jugak.Aku mcm biasa penyokong pasukan Perak.Tapi malangnya aku xkenal sorang pun pemain Perak kecuali Razali Umar Kandasamy dan Nanthakumar.Apapun Perak tewas malam tadi kalau tak salah aku 1 2 kepada Pahang.Dulu team Perak mmg hebat.Mana2 sahaja bertanding mesti stadium penuh.Nk parking pun susah sebb kawasan parking penuh.Dulu setiap pemain aku kenal player dia.Tapi sejak 2 tahun kebelakangan nie Perak berwajah baru.Player pun yang muda2 dan mmg baru nak menyerlah.Kena amik masa untuk tonjolkan diri.Pemain dulu ada yang dah berhijrah ke team lain.Masalah gaji pasti punca utama.Dulu ada pemain import pun seronok jugak tapi sekarang dah berubah konon adanya pemain import pemain Malaysia jadi tengelam.
Apapun diharapkan pemain Perak biarlah kekal sampai beberapa tahun lamanya.Kalau asyik kena tukar jer mmg payah nk bentuk team yang kuat.Kembalikan kekuatan Perak mcm dulu.Kejor yob kejor.

05 Januari 2010

Tulisan aku memang hodoh


Tulisan aku memang hodoh hodoh hodoh hodoh dan aku terus naik darah, tapi aku tak ada alatnya nak ambil catatan.Tension dalam ketelitian aku mmg hancur jugak akhirnya dan sebelum tu aku dah usaha agar tulisan aku cantik.Namun realitinya aku masih gagal dan setiap kali gagal.Aku kalau blh nak cepatkan waktu masuk ke tahun 2011 supaya aku dapat tulisan dengan cantik semula.
Aku memg tension sehingga aku mengangkat martabat yang tinggi ke atas kejelitaan tulisan tangan aku.
Bukan kehendak aku tapi inilah takdir.Bicara atas realitinya menghasilkan betapa hodohnya tulisan aku dan mungkin pasti aku mengingatnya agak lama kecuali ada berita baik yang lain mungkin mampu menutup jalan ceritanya.
Korang tak faham sangat kan?Tak apa ringkasnya tulisan aku hodoh walu sedaya jiwa aku mengharapkan tulisan yang cantik yg mampu dibuat secara live.Kecewanya aku mudah kuat semangat mudah luntur rasa berada di ceruk sana.
JIWA INI PENUH LARA...

04 Januari 2010

Cerewetnya aku

Aku mmg kerja agak cerewet, eh salah tu sangat cerewet.Kerja sgt teliti mcm nk kira beberapa batang lidi.Entahlah tabiat yg sukar untuk dibuang kot.Cthnya kalau nk potong kertas mesti sama teramat sgt.Nak tampal kertas mesti lekat baiknya.Nak tulis nama mesti selamba tapi amat menawan hatiMemg perangai aku agak pelik walaupun sudah masuk tahun baru.Aku nak jugak selamba mcm korang.tapi mcmana yer...