05 Januari 2010

Tulisan aku memang hodoh


Tulisan aku memang hodoh hodoh hodoh hodoh dan aku terus naik darah, tapi aku tak ada alatnya nak ambil catatan.Tension dalam ketelitian aku mmg hancur jugak akhirnya dan sebelum tu aku dah usaha agar tulisan aku cantik.Namun realitinya aku masih gagal dan setiap kali gagal.Aku kalau blh nak cepatkan waktu masuk ke tahun 2011 supaya aku dapat tulisan dengan cantik semula.
Aku memg tension sehingga aku mengangkat martabat yang tinggi ke atas kejelitaan tulisan tangan aku.
Bukan kehendak aku tapi inilah takdir.Bicara atas realitinya menghasilkan betapa hodohnya tulisan aku dan mungkin pasti aku mengingatnya agak lama kecuali ada berita baik yang lain mungkin mampu menutup jalan ceritanya.
Korang tak faham sangat kan?Tak apa ringkasnya tulisan aku hodoh walu sedaya jiwa aku mengharapkan tulisan yang cantik yg mampu dibuat secara live.Kecewanya aku mudah kuat semangat mudah luntur rasa berada di ceruk sana.
JIWA INI PENUH LARA...

12 comments:

sI tEDI berkata...

tulisan aku pun x cantik!

beautiful_rose berkata...

x per x cntk pon...y pentg msh boleh di bace.de sesetgah tulisan terlalu cantik bunge2 bagai tp lgsg x leh nak paham sush nk bce.........

suezensuzanna berkata...

erk......

cik EPAL berkata...

kuatkan lah semangat anda :)

'AQILAH berkata...

practise tulis hari2 :)hee

azman shah berkata...

si tedi:kita serupa

azman shah berkata...

rose:erm no komen

azman shah berkata...

cik epal:yes

azman shah berkata...

aqilah:xmenjadi jgk

azman shah berkata...

sue:erk

Idalara berkata...

tulisan sy agak cun juga...sering di puji..tp skrg dah jarang menulis..hnya mengetuk2 keyboard je...

syidah berkata...

skrg ni leh taip..xtulih pun xpe..