21 Mei 2009

Menjaga hati dan perasaan orang lain

Aku sentiasa jaga hati orang lain daripada terguris daripada aku menjaga hati aku sendiri.Kadang2 aku terpaksa telan kepahitan demi kegembiraan orang lain.

Akhirnya aku tertekan sendirian dan aku pasrah dalam kehidupan.Tidak selalu tapi pasti berlaku setiap waktu.

Kadang2 aku terpaksa pendam daripada meluahkannya kepada orang lain.Aku bukan mat jiwang tapi aku kena tabah dalam menghadapi dugaan hidup.

16 comments:

::HaMpArAn HaTiKu:: berkata...

salam azman...kdg2x org slalu ckp,
"Rahsia Dihati,Tiada Siapa Yang Tahu"... Kuatkan smangat ok,chill up...

suezensuzanna berkata...

dengarlah lagu menjaga hati..huhuhu

dotblogspotdotkom berkata...

orang kata.....pakcik nih penting kan diri sendiri...

tapi pakcik terpikio juga...

kalau bukan diri sendiri...sape lagi nak pentingkan diri kita sendiri..

ntah le.....

GiGGLe GaL berkata...

tak baik pendam2.. nnt sakit mental..baik luahkan n jadilah seorang yg senang berterus terang..

azman shah berkata...

hamparan:terlalu sukar untuk diluahkan

azman shah berkata...

sue:xpnh dgr pun hehe

azman shah berkata...

dot:btl tu

azman shah berkata...

giggle:sakit hinga menyakitkan

Ivy Metaga berkata...

hmmm..kdg2 mmg susa juga kalo kena jaga hati semua org, dalam kehidupan ni kita tak dapat puaskan hati semua org

yg penting kena sygkan diri sendiri dulu yer, yg penting hati senang, org lain happy, kita pun happy..

ezza alias berkata...

life without hardship is impossible.
yg pntg wat ape yg kte nk wat.
be who u want to be.

yg penting kte ENJOY!!

a.b geldofg berkata...

sunah nabi tu

azman shah berkata...

Ivg :jaga hati dan jaga diri heheh

azman shah berkata...

ezza : apa yg penting kerjasama

azman shah berkata...

ab:syukur apa yg ada

Q berkata...

kadang - kadang kita rasa kita dh seday upaya untuk menjaga perasaan orang lain.. tapi sebenarnya tidak.. kita nak orang faham kita tapi kita tak cuba untuk memahami orang lain.. apa kata kita cuba memahami diri mereka terlebih dahulu barulah kita akan difahami.. jangan biarkan ego menguasai diri kita

Tanpa Nama berkata...

Other FactsBM is regulated by the Dewan Bahasa dan Pustaka (DBP) in Kuala Lumpur, Malaysia. [url=http://www.mulberryhandbagssale.co.uk]Mulberry Tote Bags[/url] "Even more impressive than when he was here in rookie minicamp. [url=http://www.goosecoatsale.ca]canada goose outlet[/url] Wxkpfiday
[url=http://www.pandorajewelryvip.co.uk]cheap pandora[/url] Ubaiegyxw [url=http://www.officialcanadagooseparkae.com]canada goose online[/url] idsgctrtw