24 Julai 2009

Urut tapak kaki yang menyakitkan

Lain mcm je arini, smlm p urut tapak kaki skrg nie dah rs memulas la pulak.
Dia urut bahagian tengah tapak kaki n terasa sakit sangat n dia bagitau ada kaitan dengan masalah perut.
Jadi besar kemungkinan perut aku memulas hari ini.
Btl ke urutan adalah satu langkah terbaik dlm memulihkan kesihatan.
Tapi aku xrs perubahan badan aku setakat ini.
Urut dalam masa sejam tapi sampai aku xrs perubahan.
Atau mmg aku dalam situasi yg dh teruk atau mmg dia xpandai urut.
Banyak kemungkinan aku tafsirkan sendiri.
Jadi kalau korang ada pengalaman mengurut atau kena urut blhlah berkongsi dgn aku.

13 comments:

su berkata...

nk carik tkg urut pon kene ati2..kot2 diturunnye bende xelok dlm bdn kite..kan bahaya!huhu..

Tahniah! sbb dpt APC juge!

hehe..

Cik AniS GalaXy berkata...

aduh...
dgr title n3 nie pun dah sakit..
xthn rasenya keakitan bile di urut.

♥miss zaza♥ berkata...

never had an experience with this traditional urut mengurut
my mom plg tak bg mengurut
katanya badan maseh muda!
and belom kawen ;D

helena's berkata...

urut takde perubahan?masa dia urut rasa tak??

a.b geldofg berkata...

akupun tk pernah lupakan kamu

GiGGLe GaL berkata...

incik..
selalunya urut tapak kaki refleksiologi ni adalah berkaitan organ dalaman.

mungkin ketika tukan urut tu tekan di mana2 bahagian, ko rasa sakit kan.. ha..bahagian organ tu yg ko perlu cari apa sakitnya.. klu perut, mungkin ko ni seorang yg selalu dpt gastrik..atau ada masalah digestion ka..

aku dah biasa urut tapak kaki..dan aku siap belajar lagi.. klu ko senang, gugel la tentang refleksiologi..akan nampak relation tapak kaki dgn ko punya organ..

best wo..aku suka gi urut tapak kaki..heaven rasanya..

azman shah berkata...

su, btl jgk tu

azman shah berkata...

anis, cubalah dl

azman shah berkata...

zaza, masih sweet hehe

azman shah berkata...

helena, mmg rs skt

azman shah berkata...

giggle gal, mmg la hehe

azman shah berkata...

ab, lain mcm namp hehe

cj7 berkata...

bro,urut ni kena selalu.kalo skali memang tak jalan.dan ciri2 tukang urut yang pro ialah urat2nya akan naik sama bila dia urut ko.sekian.

try kat puchong bro.baik punya