04 Januari 2010

Cerewetnya aku

Aku mmg kerja agak cerewet, eh salah tu sangat cerewet.Kerja sgt teliti mcm nk kira beberapa batang lidi.Entahlah tabiat yg sukar untuk dibuang kot.Cthnya kalau nk potong kertas mesti sama teramat sgt.Nak tampal kertas mesti lekat baiknya.Nak tulis nama mesti selamba tapi amat menawan hatiMemg perangai aku agak pelik walaupun sudah masuk tahun baru.Aku nak jugak selamba mcm korang.tapi mcmana yer...

13 comments:

Ivy Metaga berkata...

hurmm..takpe tiap2 org pasti ada karekter yg tersendiri..sebab itu lah tercipta nya identiti yg tersendiri hehehe...

teliti tu bagus...=)

Tanpa Nama berkata...

there must be a separate reply karekter .. So it is creating its own reply identiti hehehe ...

Online pregnancy test berkata...

there must be a separate reply karekter .. So it is creating its own reply identiti hehehe ...

beautiful_rose berkata...

hahhaha aku jugak mcm ko...teliti dlm mbuat keje.smpikan org ckp aku cerewet.

sbnrnye bkn cerewet just teliti jerk.dan aku just akn puas hati bile hasil kerje aku nmpk sempurne di mate au.aku x suke nk wt kerje cincai2 mcm tuh.

x pe teliti itu bagus sbb ia menunjukkan y org itu sgt komited dan fokus pd kerje y dia wat. =)

'AQILAH berkata...

tak pe...jadi diri sebenar lagi ok...:)

Fær.han/Unown F/Gyan berkata...

Ok per kalo teliti?

helena's berkata...

perfectionist..macam pakwe saya.kadang2 pening jugak laki macamni.tp saya paham..hehe

azman shah berkata...

ivy:yes ivy

azman shah berkata...

online:i try my best

azman shah berkata...

rose:teliti akhrinya kecewa huhuh

azman shah berkata...

aqilah:ok

azman shah berkata...

farhan:mmg la

azman shah berkata...

helena:hehe