15 April 2009

Selambak

Tajuk agak pelik tapi itulah lumrah kehidupan masa kini.Selambak nie khas untuk perempuan je.Kenapalah dengan selamba pakai selambak.Tahu ke maksud selambak tapi faham2 la kot.Pakaian yang ketat menjolok mata.Kenapalah dibiarkan bukit bukau itu dilihat oleh orang lelaki.Perempuan stim jugak kot?itulah keistimewaan yang ada pada wanita tapi bukan untuk tontonan umum hanya yang layak sahaja boleh tgk.Tapi sekarang aku tgk dah menjadi2.Perempuan agak bangga jugak pakai macam tu.Mak bapak pun xtegur anak dia pakai macam tu walau xsemua mak bapak mcm tu.Yang lelaki tahulah nasib badan bila tertengok dan terus tengok benda2 cam2.Aku bukan anti perempuan selambak tapi aku dah xsanggup tengok perempuan macam tu, faham2 jela nafsu lelaki ini.

1 comments:

Online pregnancy test berkata...

How do I write this expression as a single logarithm expression?