19 Januari 2010

Susah nak percaya kawan walaupun kawan karib

Dulu aku xpecaya ada kawan yg sanggup buat kawan kecewa apatah lagi kawan karib.Tapi sekarang aku dah mengalaminya.Dulu member aku nie kerap mesej tanya khabar tanya bisnes tanya apa sahaja malahan peribadi.Disebabkan aku tak nak bagi pinjam duit dia pandang negatif pd aku.Langsung x sms aku.Aku pun fedup jugak la.So lain kali aku xleh rapat sgt dgn orang sbb akhirnya buat aku merana.Dah la aku cepat tension dgn kes ini pulak aku pun naik tension jugak.
Oklah aku nk buat biasa2 je.Lupakanlah janji manis ko tu.Cakap xserupa bikin.Chow.

2 comments:

Ivy Metaga berkata...

jgn berikan kepercayaaan 100% kepada org lain, keep it for urself...

Idalara berkata...

sebenarnya ramai kwn yg buat kwn kecewa..kdg2 kita berusaha menjaga hati mereka namun hati kita senang2 dilukai..biasanya kerana duit persahabatan jadi renggang..biasa2kan saja dalam bersahabat..