06 Februari 2011

Nombor cantik jadi pilihan

Jenuh aku keliling kedai mana sahaja asalkan aku jumpa no cantik.Bahkan ada kedai yg aku kunjung berulang2 kali tanpa rs jemu semata untuk no cantik.Korang mesti xfahamkan, mudah sahaja no yg dimaksudkan ialah no prepaid yang cantik dan mudahnya lg no ada ong ma.Tak faham jugak senang cam nie no handphone yang mudah untuk diingat.cthnya 012 520 8888, cantik x no tu senang x nk hafal senang x nk ingat.jadi no 2 kadang2 beri masalah pada aku juga kerana aku kerap buang masa mengintai no yang cantik.Tapi setakat inilah no yg agak senang dicari ialah celcom dan digi, manakala no maxis adalah yang paling sukar dan kalau ada no vip pun masih juga kurang berpuas hati.korang mesti xda perangai cm aku tapi masalah aku nie mmg dr dl lg.sampai skrg masih susah nk buang, tabiat yang menghantui jiwa.kadang2 aku xkesahkan ttg bayaran asalkan aku dpt no cantik.apapun senang ctr adalah untuk kepuasan sendiri sebenarnya.selain tu tidak mirip pun ke no yang ada ong.mmgla nk no cantik pakai line tetapi aku dah survey no maxis adalah agak sukar mencari no cantik.aku tau kadang2 korang xkisah pun asalkan ada no dan apa sahaja no pun xpe tapi aku nie lain sikit no kdg2 mempengaruhi kehidupan aku,hakikat kehidupan kita xleh lari daripada no.cth ic ada number, rumah ada no, kereta ada no, apa saja ada no, cuma ska atau tidak sahaja pada no tersebut.Akhirnya aku terus mencari dan mencari sampai aku puas dengan apa yang aku dapat.

4 comments:

beautiful_rose berkata...

sama macam aku.kalau nak pilih no hp,mesti pilih no y mudah nak ingat...

azman berkata...

apa no ros hehehe

espoglasies berkata...

0129114119 Sape mau

espoglasies berkata...

0129114119 Sape mau