19 Mac 2010

Aku orang KL lah

Alahai orang kl xpayah nak tunjuk bulu betis kamu.Dengan memakai seluar pendek adakah wajar kamu tonjolkan pada orang ramai.Tapi orang KL standard la , tak la perak sangat.Tapi hakiatnya orang Islam wajarlah menutup aurat bukan tonjol gunung ganang yang free bagi wanita yang seksi.

2 comments:

Ivy Metaga berkata...

hurmm...kalo dah mrk nak pakai cam tu nak buat, macam mana kan...

suezensuzanna berkata...

erkkk