17 Mac 2010

Aku tak kenal ko

Aku xkenal ko ko jgn tgk lama2 lah.Ini duk tgk lama2 kat aku mcm aku nie org yg bersalah, padahal aku mmg xkenal ko pun.Jadi tlg jgn jeling lama2 kat aku lagipun ko tu jantan xda makna pun kt aku.Dan lagi satu nk bgtau aku nak buat apa kt rumah aku itu aku punya hal, ada aku kesah!!!

2 comments:

beautiful_rose berkata...

wah..marah benar nampaknya.

Ivy Metaga berkata...

alamak kalo jeling lama2 tu bahaya tu hehehe..gurau2 je yer azman, jgn marah2 yer..cool je, pedulik org macm tu, kalo dia jeling, azman pun jeling dia baling hahaha