07 Disember 2009

Sidai benda kecik kat luar

Bising mak bapak aku bila jiran sebelah sidai suar dan baju kecik kt pagar kongsi rumah aku.
Aku nk cover mcmana bukan hak aku nk menegur.Jiran pun satu mentang2la anak2 depa balik jgnla duk sidai benda tu kat luar.Tak tau malu ke?
Aku yg jantan nie pun segan nk sidai kt luar dan aku jugak xpenah kuar pakai suar pendek.
Aku bukanlah alim sgt tapi malu aku memg bertempat.

p/s:perlu ke aku buat pagar tembok?

7 comments:

beautiful_rose berkata...

erkk? bia betol mcm tuh skali...segan ohh org dok tgk kte punye.haiiiyoo....nsb bek mak aku sidai kt dlm rmh jerk.

'AQILAH berkata...

hohoho...patut buat tembok batu...buat sakit mate je tengok benda tu...:)

Nini teDDylicious berkata...

err..

anak2 jiran kau pompuan blake ke..??

errrrr...apekah..?? iskk..

azman shah berkata...

rose dpa xtau malu

azman shah berkata...

aqilah btl tu wt malu jerk

azman shah berkata...

nini ada jugak yg jantan lebih kurang jerrrrrrr.

::alwaniamalini:: berkata...

ahahaha..penah post gambar jiran suke suki je sidai benda kecik nih kat apagr..berderet! macam setahun x penah basuh..hihihi