31 Disember 2009

Jangan baca kerana menyakitkan

Geram dan benggang!Dah lama aku pegang jawatan tu bagi la kt orang lain.Aku dah bosan dgn jawatan tu, sampai nk termuntah dibuatnya.Aku tiap2 tahun mengharapkan agar aku disingkirkan dari jawatan tersebut tapi makcik sorang nie bagi jugak jawatan tu kt aku.Orang lain yang nak sangat jawatan tu dikekalkan akhirnya disingkirkan jugak.Masalah aku dah xda hati kt jawatan tu.Depa pun heran kenapa aku masih pegang jawatan tu.Dulu dia dah slow talk dgn aku yg dia xnak bagi lagi jawatan tu kt aku katanya dah ada pengganti.Tapi tahun depan aku dapat jugak jawatan tu.Aku bkn nk lawan tokey tapi aku dah xnak jawatan tu.Dah banyak kali aku mohon tapi ko tak tunai jugak.Aku mmg benggang teramat sangat cuma aku masih waras agar aku tak buat benda tak senonoh dekat kamu je.Apaun tahun depan aku mmg boikot habis habisan.Aku dah letih nk mengharapkan keajaiban.Pandailah aku nk buat sesuatu nanti.

2 comments:

sI tEDI berkata...

cakap mulut x jalan. kena buat suratlah

Online pregnancy test berkata...

i need to read one for school, adn i would like it to be short-ish and interesting? and from the conservative view of politics