10 November 2009

Wardina VS Yuna?

Dulu wardina yang berubah menjadi pelakon yang amat setia dengan tudungnya.
Kini yuna yang diharapkan kekal dengan penampilannya.
Akan datang siapakah agaknya?
Tiada seksi pun mereka boleh jadi popular, artis lain bila lagi.

7 comments:

~ a for ana ~ berkata...

suke sgt kt dorg!

suezensuzanna berkata...

hehehe.....:)...x sexy pun femes..yeah.. btw..which muke terbr ???

Idalara berkata...

Alhamdulillah..mudah2an lebih ramai yg mengikut jejak langkah mereka..spt juga Aida Radziwil yg sgt anggun bila bertudung...jika bakat mng menyerlah bertudung litup pun pasti diminati.

p/s azman..usah bimbang, sy tak pernah delete apa saja komen dr azman..semuanya sy rasa memberi makna yg besar bagi sy.:)terimakasih juga pada azman kerana kerap singgah di tempat sy.

Nini berkata...

yuna..?? wardina..??

:) sinar tu dtg pd org2 tertentu je..

artis lain..? wallahualam..

azman shah berkata...

tq for comment

mrsharis berkata...

hai..salam ziarah..

menarik topik ni..tapi kalau yang dah bertudung tp perangan tk elok pun hampeh gak kan..cam WAH*DAH tu.. :)

azman shah berkata...

mrsharis:sape tu hehe