09 November 2009

Aku bukanlah superman, aku juga bisa nangis

Sebenarnya superman pun ada emosi tapi dia tidak la sampai nak nangis.
Lirik spontan,tapi lagunya kini menjadi siulan ramai.
Sila tekan di sini untuk membaca liriknya.
The Lucky Laki adalah sebuah band yang dianggotai oleh anak2 gitaris Dewa19 iaitu Ahmad Dhani. The Lucky Laki popular dengan lagu mereka yang berjudul “Bukan Superman”. Lagu ini dicipta sendiri oleh Ahmad Dhani untuk anak-anaknya.

Tapi kenapa mesti ada anti Malaysia lagi?

7 comments:

suezensuzanna berkata...

anti malaysia...ntah lah..susah nk ckp.. complicated

GiGGLe GaL berkata...

entah. susah nak cakap..dorang lupa diri..tu yg anti malaysia tu.. hishh..

Nini berkata...

anak2 die chomel an..??

eleh..anti2 Malaysia pon, ade gak buat lagu pasal Malaysia aku yg terchenta nehh..

"duhai kekasihku..cintaku tertinggal di MALAYSIA.." kan..?? sebut gak nama negara aku kan..?

jai@jezz berkata...

ntah la... aku pon no komen..

azman shah berkata...

sue:ska timbolkan isu...
gigle:mmg mudah lupa...
Nini:comel cm awk jugak hehe...
jai:komen anda dihargai...

Idalara berkata...

anak2 saya hafal lirik lagu ni..kat ofis tu pun ada yg guna ringtone lagu tu..
anti malaysia..sepatutnya tk terjadi kerana kat sini rakyat mereka dah terlalu ramai..

azman shah berkata...

ida:erm...