23 November 2009

Makan tapai

Itulah istilah yg digunakan oleh ayah aku apabila beregu Malaysia tumpas semalam.Aku xsuka ayah aku beri gelaran tersebut mengambarkan prestasi Malaysia agak teruk.
Kien Keat-Boon Heong tewas kepada pasangan dari Korea Jung Jae Sung-Lee Yong Dae 21-13, 19-21, 21-18 pd perlawanan akhir Terbuka China.Beregu Korea nie mmg sukar untuk ditewaskan walaupun mereka bertubuh kecil.Semangat kental untuk bertahan menjadi nadi kekuatan pasangan ini.

11 comments:

vidadarisakura berkata...

ok.

Nini berkata...

ape maksud makan tapai..??

kat mane similaritinya ngan permainan yg teruk..??

err..

beautiful_rose berkata...

maaf bertanye,mksd mkn tapai tuh mcm mne erk???

::alwaniamalini:: berkata...

erk..ape maksud makan tapai tu?tapai lembik..masam..lembik sebab main lemah?masam sebab berpeluh?ehehe

azman shah berkata...

ok??? marah ke huhuhu

azman shah berkata...

nini:aku pun kurang arif...seolah mcm benda tu masam la..jadi kureng elok ma....

azman shah berkata...

rose:tafsiran mudah angap je makan tapai tu masam la

azman shah berkata...

alwani:agak sinis heheh

beautiful_rose berkata...

owh mcm tuh erk..kire mcm pemain tuh lembik dn x bersemangat lah mcm tuh? huhuhuuh

Nini berkata...

ee...tp, kalau tapai nasik yg uwan aku buat kat kg, manis..sedap jek..

heee...

azman shah berkata...

nini:btl jugak ye...