20 November 2009

Hand of Henry


Menang kalah adat pertandingan namun kekalahan kali ini adalah paling sukar diterima.Dengan sedikit sentuhan memberikan kesan yang mendalam kepada pihak lawan.Itulah yang diperkatakan diperhebohkan seluruh dunia masa kini.Semua negara ingin bermain di piala dunia namun malangnya Rep Ireland sukar menerima kekalahan daripada Perancis.Aksi yang dibuat oleh Thierry Henry menggunakan tangan untuk menampan bola lalu ditanduk oleh kawannya memberikan kemenangan kepada Perancis untuk layak ke piala dunia.Namun beliau mengaku kesalahannya namun seluruh peminat dunia gagal menerima pandangan positif daripada pemain tersebut.Dia pasti dikenang di sepanjang zaman.

10 comments:

Ivy Metaga berkata...

bola tu bulat, susah kan hehehe, ni pandangan org yg kurang arif ttg bolasepak heeeeee...:p

GiGGLe GaL berkata...

football is always relates to unfair.. ekekeke..

telan je la tengok kan..

fndrocka berkata...

ini second hands of god kah.ala-ala maradona.haha

Idalara berkata...

anak2 minat bola..sorg suka MU..yg sorg lagi ntah apa...aku sekadra tumpang sekaki..

azman shah berkata...

ivy:hehe

azman shah berkata...

giggle:sukar dterima

azman shah berkata...

fnd:yeah

azman shah berkata...

ida:aku juga penyokong mu

Nini berkata...

thierry henry eaa..??

die player MU eaa..??

hahaha!! aku tak kenal org!!

iskk..

azman shah berkata...

nini:dia layer barcalona...xpe...hehe