17 Oktober 2009

Perhatian bagi awek yang masih single


Awek kat atas dah tinggalkan aku,
dia kata aku tak sabar orangnya,
ada awek lain yang boleh sabar dengan aku?

18 comments:

kamezaim berkata...

uih bro,siap buat iklan ke? hehe apsal tak taruk sekali no hp dia.. ngee.. sabar bro, perpisahan tak semestinya penderitaan.. kdg2 perpisahan itulah sebenarnya kemanisan.. org dh tak sudi apa tunggu lagi,ca bin tut la.. cabutt..

'AQILAH berkata...

uit..
tak payah ade awek. memeningkan kepala.

idalara berkata...

salam azman
mungkin dia yang tk sabar kot,bunga bukan sekuntum..insyaallah ada yg sesuai dgn awak.

~ a for ana ~ berkata...

sabor ye....

GiGGLe GaL berkata...

sabor je la azman wei...

klu awek di atas nu tinggalkan kamu..

bukan lah jodoh kamu namanya.. baik beliaw tinggalkan kamu sekarang..sebelum terlewat..jadi kamu punya lebih banyak pilihan..

ok.. jgn sedih2..rileks la wei.. bunga bukan sekuntum!

Nini berkata...

nk yg sabar eaa..??

ade..tp, kene rajin cari.

bukan die bleh tb2 ade je..

:)

jai@jezz berkata...

hahahaha... kesian kamu.. =P

sI tEDI berkata...

uiks... jgnlah letakkan gambar dia.. x baik..

Aja berkata...

saya ade :)

azman shah berkata...

kamezaim;heheh nk ker no dia

azman shah berkata...

aqilah;entahla sape nk tlg aku basuh kain

azman shah berkata...

ida;tlg ar carikan hehe

azman shah berkata...

ana;ok

azman shah berkata...

giggle;mmg banyak pil

azman shah berkata...

nini;susah mau cari...

azman shah berkata...

jai;sampai ati gelak

azman shah berkata...

tedi;ahh belasah jer

azman shah berkata...

aja;ermmm