14 Oktober 2009

Gadis kampung Separa Bandar mengenapkan angka 100

Kini followers telah menjadi angka 100.
Bukan senang nk dpt rating 100.
Followers seperti kata tuya kalau xsalah aku menjadi followers xsemestinya kita mengikuti sepenuhnya blog yang kita follow tersebut, tetapi sekurang2nya kita telah mengiklankan diri kita di blog yang kita follow.
Seharusnya aku harus berbangga dengan pencapaian ini kerana:
blog aku xmcm org lain ada lagu hiburan dan sebagainya.
blog aku sgt sederhana hanya cetusan yang terlalu biasa dgn kehidupan seharian.
rupa penulis juga bertutup menandakan penulis agak malu menonjolkan diri di khalayak ramai.
Apapun aku harus berbangga dengan angka 100 dan semoga bertambah lagi hendaknya.

8 comments:

suezensuzanna berkata...

hurm....follower ehh.. dh 100:)..yayy hehe...

Nini berkata...

congrates!!

hehe..

:)

jai@jezz berkata...

walaweee...~ tahniah ah.

aLeen aVriL berkata...

owh tahniah ler bro..

huhuh...I plak duk jer kat takuk 24 org...

kecian I kan...?

l0veyd0veyd00 berkata...

rupa penulis juga bertutup menandakan penulis agak malu menonjolkan diri di khalayak ramai.

eceh... up diri sdiri nmpk... XD

GiGGLe GaL berkata...

dasat la ko man..ekekeke...ramai betul peminat ko..tahniah..jgn lupa open d table..ekekeke..

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr berkata...

wah bangga ni dapat jd follower yg ke 100

hehehe..

xda adiah ker???

=P

azman shah berkata...

sue:tq
nini:tq
jai:org dh byk pun xheran kan awk
aleen:nnt byk la peminat
lov:hehe
giggle:xdasat la cuma aku bangga dalam kategori yang lemah mcm aku la
gadis:ada hadiah, aku topup kan untuk ko