19 Ogos 2009

Nak sms pun tak boleh

Geram sungguh aku , duk heboh satu pej aku duk rajin sms, xkira masa dan tempat,
aku punya hal la apsal korang nk bising2 duk mengadu sana sini apa yang aku buat.
Yang penting kerja aku beres, ini duk mengata minah mana yg aku sms, ikut suka aku la
yang penting aku xkacau korang, korang pun duk bising2 belakang nak buat apa.
Korang dtg la jumpa aku n bagitau kt aku apa yg blh aku buat, nk aku tlg bancuh kan teh untuk
korang ke,sedarlah diri aku xpernah nk amik tau urusan peribadi korang.
Kemudian bila aku xsms aku xcall konon minah aku marah sebb duk layan korang pulak.
Eh xfhm la aku, aku xlayan korang pulak duk bising2 knp aku xangkat n xsms korang.
Pelik sungguh la, tp xpasti aku mungkin nk tukar no baru padan muka korang.
Korang nak apa2 je dari aku nk fail ke nk maklumat pape ke, dtg sendiri jumpa aku.
Maaf bebanyak...

6 comments:

suezensuzanna berkata...

ehhhh..kenape nih marah2....relax relax

Ivy Metaga berkata...

hurmm...mulut org mmg tak dapat di tutup..biarkan saja yer....

jai.jezz ^.~ berkata...

lerr... dorang jelez tgk kau kot..

azman shah berkata...

sue, kita ada tahap kesabarannya

azman shah berkata...

ivy , rs nk cabai je mulut cm2

azman shah berkata...

jai, mungkin la