18 Ogos 2009

Cantik ke bilik aku?

Bilik aku dah dihiaskan dengan tile yg menawan, dgn langsir yang cantik dengan adunan yang cukup hebat?Persoalannya cantik ke bilik aku?
Sebenarnya cantik di hati namun belum menjamin aku yg terbaik dalam pengurusan di pejabat aku.
Aku masih gagal menjadi ketua yang terbaik.Puncanya ialah aku xpandai nk mematah kata2 orang lain.
Aku xpandai nk berlaku serong apabila berkata2 dgn orang lain.
Namun inilah aku, jujur mcmanapun aku kena tampilkan keupayaan diri aku yg sebenarnya.
Aku xnak hipokrit,aku juga xnak berpura2.
Aku nakkan diri aku yang sebenarnya.

4 comments:

Ivy Metaga berkata...

yang penting hati senang dan tenang apabila berada di bilik sendiri kan kan..

bila hati senang, buat keja pun lancar...=)

suezensuzanna berkata...

bgs lah tuh..jangan hipokrit...

argh..i hate pretender...but thats me..:(

jai.jezz ^.~ berkata...

masuk bilik tak kire la cantik ke idak.. asal tido dgn nyenyak dah kire OK.

azman shah berkata...

ivy, tenang ke , entahla huhu
sue,mengaku gak hehe
jai, belasah jer la awk