11 Ogos 2009

Kerja aku yang tidak dipedulikan

Hari ni kerja aku cukup hebat, rs xmenang tangan dibuatnya.Rs tekanan yg amat sangat tapi ingatlah aku bukan insan yg perfect jgn mengharapkan keajaiban daripada aku.
Lagi satu jangan letak semua kerja atas bahu aku korang berdikari lah jugak.Takkan bateri dah kong suruh aku jugak pi ganti bateri yang baru.
Aku faham dan prinsip hidup sebolehnya2 xnak bebankan masalah dgn org lain yg juga ada masalah, benda kecik pun nak aku uruskan jugak.
Kadang2 sekrg sush nk mintak tolong org lain yg memg xda kena mengena dgn dirinya tapi aku akurlah jawatan aku nampak hebat namun xda sape pun yg peduli dan ambil kisah.
Ada juga pekerja yg mampu membaca akbar dari pagi hingga ke tengah hari dgn kaki bersilang.
Aku yg berjalan kaki ini membawa perut yg bun*** nie berjalan xhenti2 melunaskan tanggungjawab yg tiada siapa pun peduli.

0 comments: