10 Ogos 2009

Aku sering diuji

Skrg ni ramai sgt yg pandai berlakon, konon mcm benda yg berlaku itu seolh2 tidak mengetahuinya tetapi dia sengaja nk tgk reaksi kita mcm mana.
Bila ditanya kenapa buat sy mcm nie jawapannya ialah saja nk tgk apa reaksi dan pandangan kita.
Macam mana ni nk menilai kejujuran seseorang?
Akhirnya mengambil sikap untuk melepaskan diri.

4 comments:

suezensuzanna berkata...

erm.......berfikir panjang

~C.h.E.n.T.a..L.y.a.A~ berkata...

ye........pk pnjg.......tp manusia ni susa nk expect...........sbr je la..

Ivy Metaga berkata...

hurmmm..kena sabar dan tabahkan hati je lah, atau pun buat tak tau je, pas tu kita plak tgk balik macam mana mereka rasa bila kita buat dunno hehehe

azman shah berkata...

sue, relak22
chenta lyaa, mmg la
ivy yes is good