11 Ogos 2009

Geram dan pelik akhirnya aku selamba

Aku geram la mamat ni rapat ngan aku
pape hal mintak tlg aku
ajak aku p rumah lagi
emergency call aku
terharu katanya akulah harapan dia

Peliknya kadang2 dia
berselisih bahu pun xnk tegur
konon mcm hebat jer
Aku tegur nk jwb hoi pun payah
nk senyum mgkn kena byr kot

Pelik la aku xfhm
kadang2 nampak mcm dengki je kt aku
aku dh la xhandsome kawan rpt pun xda
konon kamulah kawan aku
tapi kamu pelik
aku geram
dan akhirnya
aku mengalah...

4 comments:

vidadarisakura berkata...

dairek sound jak la.kko kan lelaki.

Ivy Metaga berkata...

hurmm..lain kali kalo dia kol minta tolong, abaikan je hehehe

GiGGLe GaL berkata...

biasa la org mcm ni..tak sedar diri.. ko saun je.. kasi berantakan sket jiwa..jgn follow je..nnt ko makan ati!

azman shah berkata...

vida, mls ar aku ikut jer rentaknya


ivy, nanti aku fikirkan


giggle,aku mmg xfoloow dia pun tapi entahla...boring sungguh...