20 Julai 2009

Seksi, seksa dan menyakitkan

Maaf ye kaum hawa kamu mesti xsuka post aku ini.Bukan aku gedik atau sengaja mereka namun dah jd kenyataan pun masa kini.Tapi aku akui mmg dg lapok sgt pun pandangan aku ini cuma aku suka sgt nk berkongsi dgn korang.
dh menjadi azali wanita diciptakn dgn paras rupa yang menarik.Namun syg kenapa suka dedahkan sana sini.Aku fhm akak oi baru balik dr gym tp bayangkan ketat sna sini sampai xingat aku nk kuar duit berapa kt atm.Bukan aku sorang yg memandang tpi lelaki yang lain turut mengerling.
Marah nampak, jgn la akak aku bukan nk tgk sgt tp apakan daya iman senipis kulit ini xmmpu menahannya.
Kenapa akak x salin je pakaian kt gym, kakak tutupla apa yg patut, kakak fhm kan kakak kt khalayak ramai jd abang2 polis pun turut mengerling panjang.Aku akui akak mmg cantik menawan, and akak xsuka org tgk kan, tgk apa salahnya kan tapi akak nampak cm marah je, tentu akak fhm pakaian apa yg akak pakai masa tu.
Maafla kaum hawa suar ketat and baju ketat ada lak lurah2, amboi22 mengatai en azman ni, tapi maaf berbanyak2 kaum wanita inilah senario yg berlaku zaman ini.Perempuan seksi, lelaki dpt seksa dan akhirnya menyakitkan badan menanggungnya.
Kebanyakan dh ramai suka seksi tp bg mereka jwpn mudah seksi hanyalah pandangan mata dan mereka juga berkata yg pakai tudung labuh pun kalau angap seksi mmg seksi lah jugak.
Aduhai berdengup jantung dibuatnya, akhirnya kaum wanita menutup aurat juga disalahkan.
Tiada noktah kisah ini cuma kamu kira sahaja wanita seksi di sekeliling kamu.

10 comments:

~d!b@~ berkata...

haihhhh
perempuan camtu...
sebab dia tau lelaki suke tgk la dia pakai cmtu..

jadi, salah siapa..? heee~

ada permintaan, ade la pengeluaran bro haha!

Ariey berkata...

cik adik ni cantik tp komen kurang bijak ini bukan nak cari salah siapa sebenarnya sbb lelaki mmg dijadikan oleh allah dengan nafsu sama juga dengan wanita kalau benda dah ada terpampang depan mata kiri kanan depan belakang xkan org lelaki nak kena berjalan menunduk semuanya..kan allah dah mengharamkan wanita membuka aurat kepada lelaki yg bukan muhrimnya tetapi kenapa wanita tidak mengikutnya @ x takut dengan hukuman allah...jd salah siapa pula kali ini..

suezensuzanna berkata...

ermmmm

helena's berkata...

test

helena's berkata...

tepuk dada tanye selera,,

ntah la..sebenanye terpulang pada diri..pompuan tu tak cukup kain kut..takpon lupe bawak baju..

~d!b@~ berkata...

haihhhh tu pendapat saje.. adeh!
ermm maap la kalo xleh gurau huhu~

blog sepa tah ni.. mane tuan pnye blog? sila bersuara..
salah meh bg pendapat? bikin dba takut jak!

point utama dba pon bkn nk cari salah bro, rileks laaa
dba pon ngerti manusia de nafsu.. iskkk

supposedly u commented on the post rite? not commented on my comments.. but well, dba accept la.. thanks!

oye, thanks again --> cik adik ni cantik tp komen kurang bijak :)

azman shah berkata...

diba, tgk yg bernafsu atau tidak bernafsu hehe

azman shah berkata...

ariey, aku sokong 100 percent

azman shah berkata...

helena , xckp kain la

azman shah berkata...

diba, bukan ke manis cik diba nie bertudung ayu