Pages

21 Julai 2009

Amri Yahyah menjadi pemain Manchester United?


Aku xtau tajuk apa yg sesuai untuk kali ini, tapi aku sangat teruja apabila pemain Malaysia beraksi untuk MU di Old Trafford.
Bukan mimpi di siang hari dan amat diharapkan suatu masa nanti pasti menjadi kenyataan, tapi persoalannya bilakah agaknya akan berlaku.
Aku teruja menonton tv td di mana penyokong MU dari England menyarankan Alex Fergeson mengambil Amri Yahyah menjadi pemain mereka.
Gempak la Malaysia abang kakak adik pakcik makcik dan seluruh rakyat Malaysia menyaksikan pemain asal dari Malaysia beraksi mcm pemain Korea beraksi untuk MU.

2 comments:

DramaQueen berkata...

incik azman..sblum aku komen panjang berjela kat blog ko ni.. ni aku kopipes apa yg aku reply kat blog aku lepas baca komen ko..

"pertama2 skali timekasih sbb ko setia lepak2 kat blog aku yg tak seberapa nih.. kedua skali, untuk pengetahuan ko, dulu aku ade la letak link ko kat tepi..aku kan follow ko.. pastu kan blog aku ni bertukar kulitkan.. buat plastik sejeri.. so.. mana yg aku add tepi tu.. aku add..mana yg tak de tu tetinggal ler.. sowiee manyak2.. tapi aku follow kan.. ish ish ish.. ko ni..wat aku gegar je.. tu ha.. aku da letak dah..

tapi kan. hari2 aku tengok blog ko..ade je kat dashboard aku.. ko nih... mekasih sekali lagik!"

ok.. sambung.. aku nak komen pasal entri ko nih.. erm.. klu betul furgie nak amek amri yahya.. amek la.. tapi klu amri yahya buat taik, aku tak mo ngaku beliaw tu dari malaysia..

ish.. betul ke... tiba2 aku nak rasa bangga.. tapi kan.. takut tlebih bangga..hasil tak de..wakaka..

azman berkata...

tq tq tq so much