23 Julai 2009

Letih bagai duit mengalir tanpa sekatan



Letih sungguh hari ini.
Macam2 dah aku buat hari ini.
Sungguh xmalu aku hari ini.
Hari ini xsama dgn semalam dan mungkin xsama dgn esok.
Namun apa yg penting ialah perubahan.

Mulai hari ini aku belajar untuk kedekut.
Tapi org panggil aku pak bakhil pulak.
Oklah aku nk belajar berjimat
Demi masa depan aku juga.

Duit mcm air mengalir deras sekiranya tiada sekatan.
Jadi aku ingin berjimat.
Dalam sehari aku makan sekeping roti aje.
Ini dah melampau.
Tgk la keadaan yang penting aku kena berjimat.
Sebab xda sape nk bg aku duit.

8 comments:

sHEmA_sHImoT:D berkata...

betul sgt tu..
time senang ramai,time jatuh xde sape pon..

azman shah berkata...

teka siapa bj merah tu
kawan awek adik kakak ?
hahahahahahahahahahahah

azman shah berkata...

eh shima dh komen ye tq
kita jatuh lg org gelak adala hehe

sHEmA_sHImoT:D berkata...

yg di atas atau di bawah?

suezensuzanna berkata...

sehari mkn sekeping roti...uhuh...agak melampau yer....huhuhu

azman shah berkata...

sue, oklah klu itu azamnye

su berkata...

mcm mane nk edit gambar jd camtu ek?

Tanpa Nama berkata...

Terima kasih atas informasi menarik