28 Julai 2009

Hantu mana hantu


Hantu mana hantu, eh nanti kuar lak toyol kt screen aku nie.
Alkisah kali ini aku mau komen pasal ctr hantu.
Hakikatnya wayang skrg duk selalu ctr hantu.
Aku bukan anti hantu tapi cukuplah dgn jgn pandang belakang.
Aku akui aku bkn peminat setia hantu, samada hantu di wayang atau di tv.
Kalu ada pun aku confirm xtgk.
Aku bukan xfeel ttg hantu tapi aku hampir muak dgn hantu.
Bila sebt hantu mest yg menakutkan, jadi lebih baik xperlu membayangkannya.
Aku pun mcm dh tau2 je ctrnya heheh
Aku harap pengarah carilah ctr yg menarik ala2 csi ke heheh
apa sahaja la asalkan kurangkanlah ctr hantu.
Dah byk sgt versi hantu ni jd tukar seleralah sikit.
Tgk aje ctr mat saleh mst korang membayangkan aksi yg pasti kita harapkan.
Apapun aku masih bangga dgn Malaysia apa...cthnya upin dan ipin,
mmg ctr budak2 tapi penangannya korang pun tau, betul betul, heheh

6 comments:

suezensuzanna berkata...

yeah upin ipin..sgt best

helena's berkata...

saya pun tak tengok cite antu,,bukan takut,,tapi sangat takut!hehe!

Ivy Metaga berkata...

hehee..baru hari tu kuar dalam melodi kat tv3 budak perempuan yg jadi suara latar kepada upin kuar, comel nya dia....

azman shah berkata...

sue,mmg best

azman shah berkata...

helena, heheh

azman shah berkata...

ivy , mmg comel