Pages

14 Disember 2009

Tak tahan dibuatnya

Sebut sahaja sate pasti ada yang terliur, namun aku sabar jugak sebab aku dah pekena nasi kandar Seri Pelita.Memang sedap tak terkata.
Selepas menikmatinya aku lalu depan Serai Sate Kajang, tiba2 terliur nak makan sate.Aku ingat bukan sate Hj Samuri punya tapi keinginan untuk mencuba begitu ketara sekali.
Namun aku tabahkan hati aku guna ayat pengunci kalau aku makan sate nanti gigi aku lagi sakit.
Aku pun berlalu begitu sahaja.
Namun keinginan untuk mencuba pasti terasa.

6 comments:

yanamib berkata...

waaaa..nk mkn sate gak..isk..tgk gbr je da trus ngidam..(-_-")

myQza berkata...

jangan di tahan kehendak hati!

beautiful_rose berkata...

huhuhu br jerk kelmarin mkn sate dgn famly mse celebrate birthdy mak..... =)

'AQILAH berkata...

sangat terliur!

Tanpa Nama berkata...

sedap!

nk sikit??

azman berkata...

yana try la
tedi ok steady lg nie
rose sedapkan
aqilah duit ada belasah je
ghostone jemput2