02 Disember 2009

Bank yang mesra pelanggan

Aku masuk sebuah bank yang ramai sangat orang aku tengok nombor sedikit ajer, lalu aku pun tekan nombor.
Nombor aku 1165 tapi sekarang baru 1160 dan ada 5 pelanggan lagi.Aku hairan yang balance lagi nie apa urusan mereka.
Rupa-rupanya kroni mereka yang masuk sekali.Boleh dikatakan lengkap satu keluarga.

Aku marah ke, tak la cuma aku xada tempat nak duduk.
Aku marah ke, xda la cuma aku nie mcm orang bersalah je asyik tgk apa yang aku buat.
Aku marah ke, ye aku marah sebab korang bising mcm pasar.

Aku harap pihak bank benarkan orang terlibat sahaja masuk dalam bank kecuali ada sebab yang kukuh baru dibenarkan masuk.Kalaulah bank ada sediakan minuman aku jangka depa duk bawak nasi duk berkelah dalam banklah jawabnya.

p/s:mungkin depa nak rasa exon yang nyaman dan dingin...

7 comments:

Fær.han/Unown F/Gyan berkata...

huhuhu cian ko. X g kat diorang suh shhhhhh ke? >_<

Idalara berkata...

ye lah..smlm baru masuk ambank nk bayar duit keta yg dah kena tarik dgn bank.masuk je sume org pndg mcm pencuri gamaknya..tudung aku snget ke?baju aku koyak ke...nak tggu 40 org lagi bru dpt giliran..mak oii..staff dia keja punya le slow..muka lak mcm asam kelat...mesra pelanggan ke tu...

beautiful_rose berkata...

tau x per.........
aku pon pnh kne mcm tuh gak.smpi 4,5 org dok msuk bank.y nak berurusan just sorg jerk.balance tuh wt menyemak jerk.aku gak tpkse bdiri tgu giliran.x ptt tol kan.....

'AQILAH berkata...

selalu alami...

Nini teDDylicious berkata...

yeap2..pasal ekon tuh je sbnanye..

hee..

bukan suke sgt pon nak dok dalam bank tu..

azman shah berkata...

farhan:ala byk keja lain lg kena aku buat

ida:sabar jerla


rose:jemput duduk tmpt aku hehe

azman shah berkata...

aqilah:heheh


nini:mmg la kecuali ada urusan sebb manusia nie suka kerja bertangguh..