04 November 2009

Your comment has been saved and will be visible after blog owner approval.

Korang mesti faham maksudnya kan.
Aku agak risau kalau komen aku tdk diluluskan.
Aku tahu tuan rumah ada sebb buat mcm 2.
Tapi blog aku bebas untuk di komen
cuma jangan mencarut sudah la.

p/s:ada orang tua mengajar bahasa Melayu
kepada orang muda.Ine ada satu masealah.

6 comments:

jai@jezz berkata...

aku pon risau gak.. kalau2 komen aku x approved... =P

nasib blog ko senang aku nk komen... :)

HonEyBuNNy berkata...

tu la..ila kdg2 sampai tersent 2 kali..na tau kot2 xapprove..ihih

GiGGLe GaL berkata...

haihh... mungkin pemilik blog tu penah di bom..sbb tu la stok amek komen mode..ekeke..

azman shah berkata...

jai:tq jai jai sila jwb jai tu sape heheh

azman shah berkata...

honey:aku pun risau jgk hehe

azman shah berkata...

gigle:dulu aku pnh bom kt satu blog tu, komen aku ringkas je, muka comel tp berisi sikit, ala tu pun nk terasa hati hehe