07 November 2009

Kelantan 1 Negeri Sembilan 4?


Kelantan kalah?Aku bermimpi malam tadi, yang peliknya indra yang skor untuk N.S.
Wahai penyokong Kelantan jangan marah ye sekadar mimpi sahaja.


Malam nie main elok2 ye, kalau ketinggalan pun bertindaklah secara profesional.
Aku bukan penyokong kedua2 negeri tersebut tp teruja nk tgk sebb kedua2 negeri tersebut dah lama xmasuk final.Aku nk bagitau Khalid Jamlus tu kawan lama aku dulu.

p/s:Aku mungkin xdapat tgk game Chelsea lawan MU ahad nie.huhuhu

4 comments:

::alwaniamalini:: berkata...

hehehe..
x sabar jugak nak tengok malam ni..jangan ada baling botol, baling mercun,pecah cermin kereta lagi la kan...

Cik Cookie berkata...

rsnya mimpimu jd kenyataan..waktu comment nih di drop dah 3-0.
hohohoho.....

azman shah berkata...

alwani:apa blh buat...

azman shah berkata...

cookie;btl tu...