26 November 2009

Aku faham esok nak raya

Aku faham esok nk raya cuma aku harap tlglah perlahankan lagu lagu raya tu.
Ini yang ko pasang kuat2 tempat parking nk buat apa.Aku pun ada jugak lagu raya
xdala sanggup pasang kuat mcm tu.
Aku pun nk raya jugak tapi xla emosional macam tu.Anak muda la katakan makin ditegur makin dilawan dan kalau lawan confirm aku kalah punya.
Dah la panas aku dah la xdpt parking tp yg ko tu pasang radio kuat nk buat apa, kalau ko kuar kasi aku parking pun xpa jugak.
Okla malas nk marah 2 esok dah raya korban, dan kena banyak berkorban.
Cuma pernah ke kamu terfikir yang kamu dah banyak berkorban untuk ibu bapa kamu.
Apapun Selamat Hari Raya Korban.

p/s:ada ke org buat iklan hari raya korban???

13 comments:

fndrocka berkata...

ada ke lagu raya korban...yg mana satu eh

beautiful_rose berkata...

huhuhu ko lempang jerk org y wt bising tuh.

slamat hr raye korban.

'AQILAH berkata...

pasang lagu raya..

Pyanhabib berkata...

lagu raya kat paking? hah ha ha!
(selamat hari raya haji. semoga sihat dan kuat!)

::alwaniamalini:: berkata...

selamat hari raye! :)

Ivy Metaga berkata...

selamat hari raya juga buat azman..=)..

azman shah berkata...

fndrocka:xdala raya pose je yg ada hehe ko cipta la lagu raya korban hehe

azman shah berkata...

rose:aku xsanggup nk lempang hehe

azman shah berkata...

aqilah:ok tp kdg2 jemu hehe

azman shah berkata...

tq pyanhabib...seorg yg aku minati sejak dulu

azman shah berkata...

tq alwani...jemput dtg umah hehe

azman shah berkata...

tq ivy....komen lg yer kt blog i ....

Nini teDDylicious berkata...

sape laa yg sgt semangat raye haji tuh..??