06 Oktober 2009

Erti nikmat hidup ketika ini

Terkejut jgk tgk pengikut dh kurang sorg, sape yg berani kuar dari blog aku ni,
mmg nk kena nie...
xda lah gurau je sbb jd pengikut xsemestinya mengikuti sepenuhnya blog aku ini.
Erti nikmat hidup aku ketika ini ialah harapan agar hidung aku dpt bernafas secara semulajadi dgn menikmati tidur yang lena diulit intan.
Sekarang aku duk bernafas menggunakan mulut.Kes ini dah lama cuma aku feedback balik sebb kejadian ini berulang kembali.
Btl ke sakit mengurang dosa yang telah kita lakukan selama ini?

5 comments:

Nini berkata...

jd follower bukan sekadar bererti mengikuti.

jd follower bermaksud diikut, mengikut, komunikasi.

bukan sekadar memenuhkan ruang follower, tp, die tak bace pon ape yg kite taip.

bile kita di ikut, kite harus mengikut. baru laa komunikasi tu wujud.

dan mereka akan terus minat nak tahu, ape perkembangan selanjut...

jai@jezz berkata...

ermmm.... ntah la.. sakit dpt mengurangkan dosa.. ishk.. ~

** manusia manakah yg berani kluar dr blog kamu ni.. huhuhuhu.. =P

sI tEDI berkata...

x pe hilang sorang... ada puluh2 pun dok diammembisu seribu bahasa pun x de maknenye juga..

semoga sihat!!

GiGGLe GaL berkata...

sakit memang mengurangkan dosa..sbb allah duga kita. dan allah menambahkan sayang pada diri kita..

smoga ko cepat sembuh ye..

sape pengikut ko yg kuar barisan tu? hishhh.... tak pe ler...

azman shah berkata...

nini:aku setuju

jai:xtau sape dia heheh

si tedi: tq