08 September 2009

Rumah kedai mengamit memori

Korang pnh tgk ke ctr rumah kedai nie, dulu ctr nie mmg popular time nk bukak pose,
rmi yg ternanti di depan tv3.
Dulu xda astro tp dah ada tv3 mmg dah kira hebat.Cerita rumah kedai nie mengisahkan tuan kedai melayani karenah pekerja2nya dalam suasana yang cukup harmonis.Telatahnya cukup bersahaja seolah2 lakonannya btl2 menjadi.Banyak mesej yang nak disampaikan dalam ctr nie.Tapi maklumlah aku masa tu baru tingkatan jadi hanya ada cebisan ingatan ctr itu di hati.Tapi mmg susah nk jumpa ctr nie di youtube pun xda.
Harap tv3 adala simpan tip nye atau buat ctr baru ttg rumah kedai versi baru pasti meletop sbb pelakon asalnya masih ada iaitu harun salim bachik.

6 comments:

sI tEDI berkata...

dua orang pelakonnya yang aku tahu sudah meningga. siapa nama tuan kedai itu? dengan sudiro.. Al-Fatihah...

harun salim bachik juga ada berlakon.. sayangnya tiada ulangan di TV3.. :)

jai@jezz berkata...

rumah kedai memang pamez dulu... masa tu i umur 7 tahun kalau x silap la...

farah berkata...

ingat2 lupa ttg cerita tu,
mungkin sebab saya jarang menonton tv.

:D

tp, memang panas kan dlo drama tersebut.

azman shah berkata...

si tedi, mmg best la

azman shah berkata...

jai, kecik lg awk yer...

azman shah berkata...

farah , bukan panaz tp popular hehe