24 September 2009

Kelakarnya gitu gitu apek aidilfitri

Aku dh lupa raya ke berapa aku tgk ctr nie,mmg ulangan dari tahun lepas tp serius cakap sampai nk pts urat perut aku ketawa, mmg btl la ketawa mmg blh hilangkan stress.
Mmg sgt kelakar dan menghiburkan.Kisah tentang apek (awok) bersama dgn kutu dan pelakon2 yg lain.
Sangat terhibur walu ada lawaknya kadang2 dah basi tp msh mantap dan menghiburkan.Bukan senang nk cari pelawak yang selamba sbb kadang2 ada lawak yg xmenjadi dan kita menontonnya dalam keadaan kebinggungan dan terlalu sukar untuk ketawa.

6 comments:

syed mohamed bin syed hassan (jen) berkata...

hai..mai la jenguk2 blog jen..hehe

'AQILAH berkata...

ruginye tak tengok..

Ivy Metaga berkata...

apek mmg best, selamba dan lawak..

suezensuzanna berkata...

spontan:)

GiGGLe GaL berkata...

apek nye lawak tu, still aku leh layan lagi la.. tapi lawak2 bangang raja lawak musim yg paling latest ni..macam tak leh blah arr..skali tengok cam org bodoh..2 kali tengok macam dorang syok seniri pon ade...tak de sape leh ganti apek..tu yg mahal tu..

azman shah berkata...

syed:tq

aqilah:erm rugi tau

iyy:mmg selmba

sue:yes

giggle:segan aku nk heboh hehe