02 September 2009

Heboh aku main dengan bini orang

Aduhai bulan pose amat malu dgn ctr mcm nie tp korang xsanggup baca, sila pangkah blog nie, namun kalu korang simpati baca ajelah xda aksi lucah pun.
Aku terdengar suara sumbang yang aku nie main bini orang, naik darah aku dibuatnya.Nak je aku tau sape yg bawak mulut.Mmg xsyg mulut sungguh.Ramai sungguh musuh dalam selimut, ok fine aku pun blh berpura2 dgn korang n pastikan aku mulut muncung bila jumpa korang kt luar.
Aku mengaku mmg aku ada sms bini orang mmg aku ada jumpa bini orang.Tapi awas ye tempat terbuka dan terdedah orang siap lalu lalang lagi.Awas ye hanya tentang kerja masalah kerja dan xda kena mengena dgn cinta rindu sayang dan seangkatan dgnnya.Hebatnya ctr aku ini berlaga2 bahu dgn bini org tu.Amboi tgk la btl2 bru baru buat tafsiran, jangan main tuduh je dpt dosa kering je nanti.
Sekarang duk heboh kot satu pej , namun xda yg kamikaze yg berani jumpa aku secara jujur.Nak merasa ke aku tunjuk isyarat yg korang mesti faham2 sendirikan.Maafla lepas nie jgn jaga suar dalam aku lg ye.Aku xpernah gangu hidup korang , aku xpernah ambil tahu korang pakai suar dalam warna apa, erm maafla hampir lucah dah nie.
Sabarnye aku dgn dugaan nie, aku dh la xramai kawan rs nk kuar je dari pejabat aku ini.Aku rs dah mcm xda sape2 lg nk suport aku lg.Aku kena fikir hal ini sedalam2nya.
Namun jujur aku ckp aku xpernah main dgn bini orang, kamu tanya lah bini kamu tu, aku rela apa sahaja hukuman tp aku nak bukti, dan kalau btl aku bersalah aku rela dihukum.Alamak mcm kisah sedih la pulak.
Aku nak tau sgt makhluk mana yg suka sgt bercerita ttg hal aku ambik tau sgt hal aku.Please la baik aku layan csi miami lagi best.So aku harap korang2 yg xleh tgk aku senang tu tlg lah dtg jumpa aku sendiri cakap dgn aku.Please jgn amik tau hal aku lg.

14 comments:

jai@jezz berkata...

Ya Alah.. bulan-bulan pose pon ader mulut lancang keparat ka tuduh kau main ngan bini org.. jom kiter kerjakan sapa org tu..

GiGGLe GaL berkata...

sabar ye ...dugaan ramadhan..

Idalara berkata...

salam Azman..
tu kira fitnah tu..berat gak tuduhan yg dilemparkan..namun jika kita dipihak yg benar, insyaallah ditunjukan kebenaranya..
bnyk2 sabo di bulan mulia ni.dan berdoa muga dijauhi fitnah.

sHEmA_sHImoT:D berkata...

awk.if awk xbuat jgn takut n benti keje k..nnt org akan lebih tunding jari kat awk..berani kerana benar awk..saba ye..bulan pose ni bulan bek..;)

suezensuzanna berkata...

aiyok...sbr je lah....dugaan bulan pose tuh.....ape kate..ko cili2 kan je mulut org tuh..iskk..ape lah nk jadi org zaman skang nih....

Ivy Metaga berkata...

hurmm..mst mereka tu jeles kan, hurmmm sabar je lah yer....

aZuRa AhMaD berkata...

sabar..sabar..takpa..pahala dpt kat azman..tul tak..mengata nie tak kira bln walaupun bln baik...

azman shah berkata...

jai, aku rs nk boikot jer

azman shah berkata...

giggle, aku sabar la nie

azman shah berkata...

ida, hidup smkn tertekan, hehe

azman shah berkata...

shema, tq sooo sweet hehe

azman shah berkata...

sue, xkuasa aku hehe
tq...

azman shah berkata...

ivy, mmg depa dengki pon

azman shah berkata...

azura, erm tq azura suport me