Pages

27 Ogos 2009

Perasan yang aku berperasaan

Aku bangga blog aku dikunjungi
Aku bangga blog aku dibaca
Aku bangga ramai follow aku
Aku bangga sebahagian daripada blogger
Aku bangga blog aku dikritik dikomen
Aku bangga walau hanya 2 komen
Aku bangga dalam berjuta
aku punya blog dikomen

Aku perasan sebenarnya
sbb blog aku tidak segagah mana
blog aku rating yang paling lemah sebenarnya
Aku berperasaan yang aku tidaklah sehebat mana

Namun aku bangga sekurangnya luahan aku
ditatapi walau tidak sehebat mana...

6 comments:

vidadarisakura berkata...

perasan.



haha

Ivy Metaga berkata...

hai azman tq for the warm concern about my dad health..
teruskan berblog, dan sy akan sentiasa membaca blog anda.., sebab blog anda interesting..=)

takpe kita perasan, janji hati kita senangkan =)

myQza berkata...

kadang-kadang kita rasa orang tak berkunjung dan baca blog kita.

tetapi pasti ramai silent reader!! :)

suezen berkata...

hurm.....keep bloggin k...smpi tua...ahaks:D....ehhh....me too..bangga jd sebahagian dr blogger

Jard The Great berkata...

aku pon bangga sbb dpt komen blog ini.. ehehe.. salam ramadhan ye..

jai@jezz berkata...

adoiii... dah bangga la polak... :P