Pages

20 Ogos 2009

Aku dilanda ribut taufan yang amat hebat

Aku sebenarnya dalam situasi yg berjaga2 kerana ada orang nk bersoal jawab dgn aku secara terbuka.
Aku umpama penjahat yg menjadi perhatian pihak polis.
Tapi salah aku tak seberapa.
Kesalahan aku ialah sms dgn bini orang.
Salahkah aku?
Aku sms bukan benda yang mengarut dan hanya tentang kerja sahaja.
Aku cuma kadang2 buat lawak je adala.

Jadi aku telah disalah tafsir dan suaminya xpuas hati dgn aku.
Aku xnak cari gaduh dan berdendam.
Kalau aku salah sekalipun aku minta maaf banyak2.
Aku janji xgangu kehidupan kamu lg dan juga jangan gangu kehidupan aku lagi.
Jangan kaitkan aku dengan apa jua keadaan sekalipun.
Aku dah xda kaitan dengan kamu lagi.

Mulai hari ini aku sepenuhnya mengunakan perkataan kasar bila sms dgn perempuan
Bukan semua tapi golongan2 tertentu yang dah aku senarai hitamkan.
Harap maklum...

2 comments:

cj7 berkata...

bini org bro..ko baik macam angel pun,ujung2 ko yg slah.pasal apa?
pasal titlenya "bini orang"..

azman berkata...

cj7, yes aku akur