02 Julai 2009

Komplot untuk mengenakan aku

Sabarnya hati dgn karenah yg berlaku sepanjang minggu ini.Aku tlh terima sms yg aku xkenali.Aku puas brtanya namun dia masih nk menyembunyikan identitinya.
Aku resah gelisah mencri siapa sebenarnya perempuan tersebut.Sampai bila pun azam aku untuk mencarinya.
Alkisah aku hubungi dia dan dia melayan dgn baik.Namun dia masih enggan mendedahkan identitinya.Aku mengesyaki seseorg namun dia sangup bersumpah yg dia xbuat.
Aku amat heran dan pelik.Aku mencari lagi dan akhirnya dia bgtau tlg jgn cari perempuan td.Aku heran dia btl2 menghalang untuk aku mencari perempuan td.
Lama2 kelamaan dia membongkar rahsia yg dia berkomplot dgn perempuan td untuk mengenakan aku.Bygkan aku hampir tersasar sasaran dgn org lain yg aku syaki.Bygkan hampir satu pej tau aku hebahkan masalah aku ini.
Aku gasak dia secukup rs kerana aku hampir buat tindakan yg drastik.Aku xfhm motif dia kerana alasan untuk mengenakan aku tidak cukup bukti.
Mulai skrg aku xpercaya pd nya lagi.Kadang2 istilah janji hanya luahan saja dan blh dipermainkan.Maruah diri kadang2 blh diperlecehkan.Tiada kira samada pangkat atau jantina.
Dia dgn tersengeh2 seolh2 tidak rs bersalah sedikit pun di atas perbuatannya.


4 comments:

suezensuzanna berkata...

huhuhuhuhu....komplot ye....sbr je lah ngan org mcm nih

Ivy Metaga berkata...

kesian nya, tapi takpe...lain kali dia plak yg kena macam tu huhu

azman shah berkata...

sue:kdg2 org pandai berlakon, sbb aku dah gertak dia tapi dia xmengaku

azman shah berkata...

ivy: hrp begtulah biar dia tahu kepedihannya