18 Jun 2009

Pakcik dan aku

Erm bestnya pelan maxis (youth club) untuk budak2 universiti nie, brapa harganya nie,
Penjual itu menjawab, "murah je rm8.80, pakcik beli la satu untuk anak pakcik,
erm nant sy nk nak gorat anak pakcik"(sambil gelak)...

Best jugak kan (dlm hati knp budak pompuan panggil aku pakcik)
bygkan 12 sen seminit.aku xpercaya lg kemudian aku tanya lg btl ke...

kemudian dia menjawab, " kalau nak tau, aku pun pakai pelan maxis nie jgk, mmg jimat"
pelik jgk tadi dia panggil aku pakcik xkan dgn pakcik pun dia bahasa kan aku...

Aku terima seadanya.Tapi aku geram sebab aku bukanlah tua sangat untuk di gelar pakcik.
Dah banyak kali aku terkena, tapi mungkin ada hikmahnya dunia menyedarkan aku tentang keinsafan.

1 comments:

dotblogspotdotkom berkata...

huhuhu.... biasa la tu.... setidaknye kita tidak semuda belia seperti promoter tu...huhuhu...

zaman kita dah berlalu....