Pages

28 Jun 2009

Menanti saat kemanisan semula dalam hidup

Sekarang aku menanti saat kemanisan semula dalam hidup.
Aku sudah hilang kemanisannya sejak beberapa minggu yang lalu.
Aku terlalu merinduinya.
Anugerah tuhan yang tidak ternilai harganya.
Kini sudah hampir hilang dalam kehidupan.
Tiada tanda2 aku akan mencapai atau mengalaminya semula.

Aku sebenarnya terlalu rindukan organ deria bau aku kembali pulih.
Umpama dpt mencium bau kentot adalah anugerah yang sgt bernilai dalam hidup.
Bau durian.
Bau badan.
Bau bauan.
Aku amat rindukan saat saat ini dan biarlah berkekalan di dalam kehidupan ini.

4 comments:

d0tbl0gsp0td0tk0m berkata...

dolu pakcik sakit... duduk spital 3 minggu... masa tu baru le btl2 paham apa itu SIHAT yang selama ini x pernah perasan pun....agaknye dosa pakcik nih bertimbun ngalahkan bukit uhud... tu le kene sakit teruk...

al-hamdulillah berdoa..selawat.. usaha... ALLAH bagi peluang... sebenarnye setiap saat ALLAH bagi peluang... tapi kita tak pernah pergunakan dengan sebaiknye...

nanti pakcik emelkan pada kamu beberapa jenis selawat utk di amalkan...

♛ Kerani Sekolah ♛ berkata...

kesian....

cari penawar..

azman berkata...

pakcik:dr ini sudah lama ketinggalan

azman berkata...

durian:sntiasa cr penawar