13 April 2009

Sushi King

Aku pi pasaraya besar aku tgk lama jugak kat sushi king, susah jugak nak sebut tapi ramai btl peminat sushi king nie, tapi aku sendiri xpernah cuba.Aku malas nak survey apa sebenarnya menu utama sushi king tapi dgr2nya ramai yang suka.Kalau xsilap aku la ikan mentah kot, entahla tapi aku teringin jugak nak cuba tapi rasa macam xtahan nak muntah je, tapi kalau korang dah penah cuba berkongsi la dengan aku kesedapannya.

2 comments:

suezensuzanna berkata...

erm..sushi king not bad....menu pun kebanyakkan nyer makanan jepun lah...segala sushi sume ader, bukan ikan mentah je, ader sup2 jugak..tp sakae sushi is better than sushi king lah. Nak lagi sedap boleh pegi ke ampang point, octopus. Tingkat 3 or 2:)

idamsa berkata...

yeke, erm thanks your information