13 April 2009

Aowa

Teruja aku tengok produk Aowa.Aku pi JJ aku tgk demo untuk produk Aowa.Aku tgk dapur gas cukup canggih guna tenaga elektik bukannya gas.Kemudian dia pun panaskan dapur tapi xkuar api, cuma ada gelungan besi (kalau kurang tepat maafkan ye Aowa) sahaja yang ada.Dia letak bekas aluminium dalamnya ada air tapi yang bestnya air tu mengelak panas tapi bekas nya xpanas, kemudian kalau letak kertas pun xterbakar, memang mantap la produk nie, cuba lah tgk kalau xpercaya.Tapi harganya mestilah mahal iaitu RM3088.Aku teringin nak beli tapi sape pulak yang nak masak.Masak magie boleh la.Kalau korang duit lebih beli la memang berbaloi.

2 comments:

suezensuzanna berkata...

aowa best...cuba agak leceh untuk kuali...huuhuhuhu

idamsa berkata...

awak mesti rajin masak kan, hehehe