26 April 2009

Pasangan bahagia

Aku tertarik apabila ada sebilangan antara kita suka letak nama couple kt mana2 yg dia suka, antara yg aku perasan letak kat kereta.Cthnya halime dan erma, mmg nampak cantik tapi sapa duk ikut belakang kereta mmg perasaan nama tu tertera.Macam nak diabadikan namanya di situ la.Mmg x salah cuma aku xsuka buat mcm tu,entahla aku xreti nk tunjuk erti couple cm 2.Tapi kalu korang nk buat ikut suka korang la.

1 comments:

vidadarisakura berkata...

diorang rasa sweet la tu.
hee