Pages

25 Ogos 2011

Mood raya


Baju melayu xbeli lg segalanya tak beli lagi dan mungkin aku buat keputusan nk pakai baju raya tahun lepas.Cantik lagi sebab aku hanya pakai sekali sahaja tahun lepas dan kelihatan masih baru.Cuma tahun ini aku nk try warna yang lain mungkin menarik dan mungkin juga kurang menarik.Aku xda kawan nk syer apa warna yg menarik yg nak aku pakai tahun ini.lagipun aku xterasa sgt kegairahannya, maklumlah seperti diri ini dikawal oleh seseorang atau sekumpulan yang lain.Rasanya mcm rentaknya sahaja sama sahaja mcm tahun lepas.Datang, duduk makan dan beredar untuk pulang dan mungkin ada sedikit kenikmatan jika balik kampung aku secara original.Banyak kali sudah makan hati pendam perasaan namun inilah juga harus ku lalui.Bersendirian dalam membuat keputusan.Cubalah senyum walaupun pahit cuma gembira walaupun hati kecil sentiasa berkata2.Hakikatnya diri ini tidak sebaik mana yg diharapkan cuma berdoa sebanyak mungkin agar diri ini mendapat cahaya daripadaNya...

0 comments: