16 April 2011

Urut badan yang disalahtafsirkan

Aku teringin nk urut badan, sekali sekala apa salahnya untuk membetulkan urat2 yg tersimpul rapi.Namun aku cuak juga sebb aku tgk sekarang polis kerap buat rondaan dan tangkapan di mana mereka yang bekerja di situ mengurut tempat lain selain daripada badan.Ini yg merisaukan aku walaupun niat aku baik.Silap gaya aku kena cekup nanti walaupun niat di hati hanya nk urut tapak kaki.Angan aku mungkin terpaksa ditangguhkan atau aku mencari tukang urut lelaki.Kalu blh aku nak mencari tukang urut yg betul2 profesional sebb klu salah urut nnt sakit lg teruk pulak jadinya.Korang ada idea ke?blhlah berkongsi di sini...

4 comments:

Cik SHiNJU berkata...

org kata,pas berurut mesti rasa segar badan...segala urat yg tersimpul dah ok..huhuh

beautiful_rose berkata...

selalu mak je y tlg urut kan...kalo kat tmpt kerja dulu pinjam je kerusi ogawa bos...heheh =p

azman berkata...

cik shinju:mmg la kdg2 urat lama dh keras dan tersimpul rapi hehehe

azman berkata...

rose:rs cm teringin jer nk beli satu hehehe