Pages

09 April 2010

Senyum bahagia

Senyum bahagia bagi mereka yang belum terkena!Mcm orang smoking la nampak cam hapy and macho sgt bila smoking.Hembusan asap begitu hebat sekali.Tapi hakikatnya jiwa menderita mungkin bakal menanggung segala seksa sakit.Tapi aku ada kawan umor sudah 63 tahun tapi main badminton macam baru umur muda dan silap2 Dato Lee Chong Wei pun blh kalah...hehehe.
Dia merokok tapi dia bahagia dia naik motor buruk tapi dia bahagia , berbanding dgn aku yg amat pantang bau asap rokok belum tentu aku sihat sepanjang masa.Allah Maha Besar aku sujud padamu, aku mmg akur dgn ujianmu.

2 comments:

beautiful_rose berkata...

ajal maut di tangan tuhan x kire usie mude atau tue...
senyum2 slalu akn wt hati jd gembire dn sihat selali insyallah........
rajin2 selawat =)

Ivy Metaga berkata...

hargai setiap waktu yang ada...