22 April 2010

Agaknya mencari kesempatan

Mentor 4 kini akan berlangsung tak lama lagi, dan yang menariknya edisi untuk mencari bakat menyanyi yang terpendam.Sampai nk putus urat perut dibuatnya kerana kebanyakkan yang datang hanya untuk mencari publisiti masuk tv semata-mata.Yang pasti memang suara dah hancur tapi masih keinginan nak mencuba dan akhirnya menyalahkan mentor yang tidak pandai memilih yang terbaik.Ada di antaranya yang menangis bagai nak rak kerana dia x terpilih.Hakikatnya satu Malaysia yang tengok dan kalu ini rupanya nak jadi penyanyi , mmg btl lah kat mus may kena p klinik check suara...hahahaha.
Bukan nak mengkeji atau menghina kerana menjadi penyanyi semua orang mampu buat tetapi masalahnya bakat untuk dia pertahankan sampai menerima beberapa anugerah.Tapi x mengapalah asalkan mencuba tetapi wajarlah ukur badan diri sendiri dulu.Apa kata masuk pertandingan azan lagi baik tapi ada ke pertandingan tersebut?

2 comments:

suezensuzanna berkata...

eheh....aku tgk dia nyer ujibakat tuh..mcm tgk ujibakat raja lawak:)

azman berkata...

mmg kelakar kan