09 Mac 2010

Asal dari kampung

Korang mesti ada tengok raja lawak kan.Xsangka idlan yang dianggap menonjol akhirnya kecik yang menang.Aku bukan follow sangat raja lawak tapi entah mcmana aku ikuti jugak raja lawak di saat akhir.Lawak kecik agak serius dan garapannya boleh diduga.Lawak Alex pula agak bernas namun masih jugak dianggap biasa.Namun idlan lain dari yang lain.Dia agak spontan cuma persembahan yang pertama kurang menyakinkan.
Apapun diucapkan selamat berjaya dan bila dah berjaya ingatlah kita asal dari kampung.Jangan cepat nak tunjuk lagak akhirnya memakan diri sendiri.Lu fikirlah sendiri.

3 comments:

Nini teDDylicious berkata...

aku jangka idlan naik.

tp, mase minggu2 terakhir, dia mcm byk blurr dr berlawak.

jd, aku mmg target kecik je yg menang. alex pun bleh je. tp, aku dapat aura yg mengatakan beliau tak ramai fans.

jd..hny kecik.

Ivy Metaga berkata...

saya tgk raja lawak tu dari awal2, mmg dalam 2 episod sebelum final, group kecik tu menyerlah, sebab tu dapat menarik perhatian ramai, bagi sy mereka layak juga jadi juara, cuma masa final tu mrk kurang ummphhh sikit, kalo idlan pula, bagi sy lawaknya tak menjadi sangat dari dulu..ntah..sy kurang minat dgn idlan...

azman berkata...

tq your comment...