04 Februari 2010

You ada beli tak?

Kadang2 kelakar pun ada tp dah tugas mereka untuk menjual.Pegi pasar raya tengok orang jual barang.Marilah beli abang oi sangat baik punya barang.Letak tangan atas dapur pun tak panas.Ajaibkan.Bukanlah ajaib tapi mmg teknologi masa kini.Tapi harganya mmglah mahal.Sampai nak dekat rm10 ribu.Bodek2 pun bodek2 dalam hati aku bukan rajin masak pun , terkeluar ayat aku, you amoi ada beli ke ini barang, terus diam tersipu malu.Kesimpulannya just jual barang jerlah hakikatnya orang kaya mampu lah beli.Ala kadar sudah lah melainkan aku mmg dah banyak duit.Teringin jugak nak beli dompet harga rm100 ribu.Ada ke patut aku beli?Korang tlg jawab.

4 comments:

sI tEDI berkata...

kalau rm 10 nak g beli!

y@n@ M!B berkata...

hehe..kalo duet berlebey2 sgt ikan arga ribu2 pn org bli..maybe xtau nk watpe dgn duet yg byk tuh ;p

Ivy Metaga berkata...

kalau g melancong, sy sanggup berhabis hahahaa

azman berkata...

tedi:mana dpt awk...
yana:btl2....
ivy:hehe